قائم ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس گفت: بزرگداشت روز ۲۲ بهمن امسال و با توجه به وضعیت شیوع کرونا، در شیراز و مناطق قرمز کرونایی فارس به شکل رژه و تجمع خودرویی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ 07 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام حسین ملک مکان دوشنبه ۱۸ بهمن در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در شیراز گفت: مراسم حرکت و رژه خودرویی و موتوری بزرگداشت پیروزی انقلاب، ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن، از مسیرهای میدان الله و میدان معلم آغاز خواهد شد.

ملک‌مکان خاطرنشان کرد: خودروهای شرکت کننده در این برنامه، پس طی مسیر میدان الله، بلوار مدرس، خیابان کریمخان زند، بلوار شهید چمران و خیابان دکتر شریعتی، در میدان احسان متوقف خواهند شد.

او افزود: رژه موتورسواران نیز در بزرگداشت روز ۲۲ بهمن پیش‌بینی شده است که طی آن، شرکت کنندگان از میدان معلم به مقصد چهارراه شاهزاده قاسم، طی مسیر خواهند کرد.

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه‌ فجر فارس گفت: محل تجمع شرکت کنندگان مراسم ۲۲ بهمن امسال حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خواهد بود و حاجی بابایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم سخنران این مراسم خواهد بود.

ملک‌مکان گفت: استفاده از خدمات قطار شهری و و اتوبوسرانی در ساعات برگزاری مراسم در شیراز رایگان است.

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس گفت: این مراسم در مناطقی از فارس که به لحاظ شیوع کرونا قرمز اعلام شده، به صورت خودرویی و در سایر مناطق به ۲ شکل پیاده و خودرویی است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار